top of page

יוגה בהריון


אם מדברים על יוגה לנשים בהריון, מדברים על יוגה לנשים. מדברים על תכנון מושלם לפני הלידה. חודשי ההיריון כמו מסתמנים כקשים אך לא בהכרח. מדברים למעשה על יוגה אשר תסייע להתמודד עם לא מעט כאבים שונים המופיעים בתקופת ההיריון. השיפור של היציבה, חיזוק הגוף, חשיבות של היריון תקין. יוגה לנשים מעניקה לא מעט אם היא מתרחשת בשבוע ה12 זמן קצר ביותר לפני הלידה. כך למעשה מקלים על ההליך ועל ההתרחשות.

יוגה על מה מדברים?

אז על מה כולם מדברים. מדברים על לידה ועל הדברים הנחשבים יותר. מדברים על תהליך בלתי נגמר ומרגש של הקניית לא מעט בעקבות מה שמתרחש לפני הלידה או אחריה. השלכות העתיד. מדברים למעשה על לידה ללא כאבים, רצון שלא לחוש בבעיה, לשנן את המשפט ברוך שלא עשני אישה ומאידך לייצר מצבים קצת אחרת. לידה טבעית מעצימה לא מעט אבל היא יכולה להתרחש אלא אם מבינים את המשמעות של היוגה וכיצד היא מסייעת. יש בהחלט נשים המתקשות להעביר את תקופת ההיריון. מדברים על קשיים, בחילות, כאבים, סכרת בהריון, רעלת ועוד כמה דברים. יש לא מעט מקרים בהם ניתן להקל על היולדת ולהעניק כיוון אחר לגמרי בזכות למידה של תנוחות נכונות, כלים שימושיים ברפואה סינית ובעיקר שאיפה ללידה טבעית עד כמה שאפשר.

על תנוחות וסוגים

איך ניתן להקל על היולדת הפוטנציאלית בפועל? יש לא תנוחות שניתן לבצע בפועל. מדברים על תנוחות כלב או אפילו חתול. התנוחה הזו מברת על ירידת העובר מתעלת הלידה מטה. יש נשים שהמצב הזה קשה להן ומכאן שתנוחת החתול מעניקה אפשרות של הזזת האגן במעגלים. תנוחה נוספת מדברת על תנוחת מתיחה של הישבן. המתיחה עם הישבן כאשר הרגליים ישרות קדימה. במקום לצור את המתיחה, זוחלים קדימה ואחורה.המצב הנ"ל יוצר מעצמו את מרחב התנועה הנדרש. למעשה מדברים על תנוחה שהיא לא קלה בגלל הבטן הגדולה אבל בהחלט ששווה לקחת את הסיכון ולנסות על מנת להטיב עם היולדת בפועל. אם וכאשר מדברים על תנוחת הנר, מדברים על תנוחה המזכירה מהלך בו המשקל הוא על הכתפיים ומתחת לישבן. מדברים על כריות וקיר אשר נעזרים בו וכך מנסים להתרומם לאט ובטוח. ההמלצה לשכב כמה דקות אכן מייעלת ומעניקה בהדרגה את הדבר הנדרש.


Featured Posts
Check back soon
Once posts are published, you’ll see them here.
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page