טליוגה - בית ליוגה מחבק ואוהב | סחרוב 5, ראשון לציון | 052-864-1722 

טליוגה, סטודיו ליוגה בראשון לציון:

בסטודיו מגוון שיעורי יוגה המתאימים לכל אחד ואחת מאתנו.
השיעורים מועברים בשיטת הויניאסה ויוגה נשית ומתאימים:
לגברים, נשים, נשים בהריון, נשים בטיפולי פוריות, ונשים בגיל המעבר.
הקבוצות מתאימות לכל מי שמעולם לא התנסה בתרגול יוגה ולמתרגלים מנוסים.

Please reload

Recent Posts

I'm busy working on my blog posts. Watch this space!

Please reload

Featured Posts

התעמלות לנשים בהריון

May 15, 2018

 

האם התעמלות בא

 

מצעות מים מתאימה לנשים בהריון? נשים רבות מספרות על אי נוחות וכאבים בלתי פוסקים הנובעים מתוצרי ההיריון. לרוב, הן מדברות על כאב הנובע מלחץ על חוליות עמוד השדרה, הדבר נובע בעיקר כתוצאה מקושי והחלשות של החוליות באזור הגו התחתון וכאן למעשה עולה וצץ כאב אחר. פעילות בסביבת מים מציגה אפשריות של השארת כובד המשקל ההריוני בצד ולו לחצי שעה. פעילות בסביבת מים משנה את התחושה ויכולה להפוך את ההיריון לקל יותר ביחס לכל השאר. האם פעילות גופנית עלולה לסכן את האישה ההריונית או את העובר? לא בהכרח. אפשר לסלק את תחושת הסרבול והכבדות בהרף עין. למעשה מדברים על מודעות של ספורט במים. מודעות טובה ובריאה התורמת להיריון נמרץ וקליל, פעילות המחזקת את הגוף ומעניקה פתרון מושלם להתגבר על מכשול של משקל וכבדות גם יחד.

יתרונות האימון- ספורט במים

ספורט במים לנשים בהריון מועבר על ידי מדריכים מוסמכים בלבד. התנהלות אחרת לגמרי, רגועה, תשומת לב מלאה בעוד המטרה היא להעניק לאישה ההריונית כושר גבוה, כניסה לתוכנית אימונים מבוקרת והכול על מנת לאפשר היריון בטוח ובריא ללא בעיות או תחלואות אשר עלולות לסכן את האם או העובר. גמישות כללית של הגוף, תנועה באמצעות מוסיקה, נשימה, הרפיה, תרגילי תנועה, גמישות, זריזות ועוד כמה מרכיבים אשר מעטים את הדופק ומחממים את שרירי הגוף מבלי להזיק להם. חשוב לציין כי האימון במים מקנה לא מעט אפשריות לרבות תרגילי צלילה מתקדמים, הגדלת נפח הריאות, הרפיה, הרגעה של הגוף והנפש גם יחד ושיפור תחושה כללית בזמן ההיריון.

להבין את המשמעות- פעילות גופנית במים

פעילות גופנית במים מעניקה לא מעט אפשריות לרבות יכולת ביצוע של תרגילים פיזיים ראויים ומורשים. הגדלת טווח תנועה על ידי פעילות חופשית נוכח העובדה כי המשקל הופך קל מתחת למים. בהמשך, חשוב לדבר על חיזוק שרירי האגן ושרירי הבטן, שיפור נשימה, הבאת הגוף לרגיעה, חיזוק שרירי חזה וכמובן מניעת בעיות בהנקה על ידי הפעלת מחזור הדם באזורים המיועדים להנקה. התוצאה? היריון בריא ובטוח.

Share on Facebook
Share on Twitter
Please reload

Follow Us
Please reload

Search By Tags
Please reload

Archive
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square