top of page

התעמלות לנשים בהריון

האם התעמלות בא

מצעות מים מתאימה לנשים בהריון? נשים רבות מספרות על אי נוחות וכאבים בלתי פוסקים הנובעים מתוצרי ההיריון. לרוב, הן מדברות על כאב הנובע מלחץ על חוליות עמוד השדרה, הדבר נובע בעיקר כתוצאה מקושי והחלשות של החוליות באזור הגו התחתון וכאן למעשה עולה וצץ כאב אחר. פעילות בסביבת מים מציגה אפשריות של השארת כובד המשקל ההריוני בצד ולו לחצי שעה. פעילות בסביבת מים משנה את התחושה ויכולה להפוך את ההיריון לקל יותר ביחס לכל השאר. האם פעילות גופנית עלולה לסכן את האישה ההריונית או את העובר? לא בהכרח. אפשר לסלק את תחושת הסרבול והכבדות בהרף עין. למעשה מדברים על מודעות של ספורט במים. מודעות טובה ובריאה התורמת להיריון נמרץ וקליל, פעילות המחזקת את הגוף ומעניקה פתרון מושלם להתגבר על מכשול של משקל וכבדות גם יחד.

יתרונות האימון- ספורט במים

ספורט במים לנשים בהריון מועבר על ידי מדריכים מוסמכים בלבד. התנהלות אחרת לגמרי, רגועה, תשומת לב מלאה בעוד המטרה היא להעניק לאישה ההריונית כושר גבוה, כניסה לתוכנית אימונים מבוקרת והכול על מנת לאפשר היריון בטוח ובריא ללא בעיות או תחלואות אשר עלולות לסכן את האם או העובר. גמישות כללית של הגוף, תנועה באמצעות מוסיקה, נשימה, הרפיה, תרגילי תנועה, גמישות, זריזות ועוד כמה מרכיבים אשר מעטים את הדופק ומחממים את שרירי הגוף מבלי להזיק להם. חשוב לציין כי האימון במים מקנה לא מעט אפשריות לרבות תרגילי צלילה מתקדמים, הגדלת נפח הריאות, הרפיה, הרגעה של הגוף והנפש גם יחד ושיפור תחושה כללית בזמן ההיריון.

להבין את המשמעות- פעילות גופנית במים

פעילות גופנית במים מעניקה לא מעט אפשריות לרבות יכולת ביצוע של תרגילים פיזיים ראויים ומורשים. הגדלת טווח תנועה על ידי פעילות חופשית נוכח העובדה כי המשקל הופך קל מתחת למים. בהמשך, חשוב לדבר על חיזוק שרירי האגן ושרירי הבטן, שיפור נשימה, הבאת הגוף לרגיעה, חיזוק שרירי חזה וכמובן מניעת בעיות בהנקה על ידי הפעלת מחזור הדם באזורים המיועדים להנקה. התוצאה? היריון בריא ובטוח.


Featured Posts
Check back soon
Once posts are published, you’ll see them here.
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page